Zajmujemy się kompleksową informatyczno-rozliczeniową obsługą placówek medycznych:
NFZ
– prowadzenie rozliczeń |
EDM
– analiza przedwdrożeniowa |
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH – Polityka Bezpieczeństwa |
mMedica, InfoMedica, AMMS
– kompleksowa obsługa |
POMOC STAŁA I DORAŹNA / HELP DESK
– pomoc online (zdalna) i telefoniczna |
SPRZEDAŻ SPRZĘTU – doradztwo |
SERWIS – kompleksowy serwis sprzętu IT ( komputery, laptopy urządzenia sieciowe itp.), |
Umowa doraźna – „pogotowie komputerowe” – charakteryzuje się niewielką opłatę za tzw. gotowość, która polega na tym że nasi informatycy w każdej chwili są gotowi usunąć awarię zdalnie, lub w określonym czasie przyjechać do firmy lub mieszkania i zająć się naprawą. W razie awarii dokonujemy potrzebnych napraw i naliczamy dodatkową opłatę za tę usługę.
Umowa o współprace – „ryczałt” – charakteryzuje się stałą miesięczną stawką za usługi informatyczne. Niezależnie od tego, ile czasu i pracy przeznaczymy w danym miesiącu na naprawy lub konserwację firmowego sprzętu, opłata pozostaje na stałym poziomie. Korzystając z tej opcji zapewniasz sobie stałe koszty obsługi informatycznej dla Twojej firmy.
Korzystając z tej opcji zapewniasz sobie stałe koszty obsługi informatycznej dla Twojej firmy.